начало

ЕСПЧ: Дисциплинарните съдилища на адвокатурата отговарят на изискванията за независимост и безпристрастност ЕСПЧ: Дисциплинарните съдилища на адвокатурата отговарят на изискванията за независимост и безпристрастност

Прекратяване на изтекъл вече договор с Виваком

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Прекратяване на изтекъл вече договор с Виваком

Мнениеот spring_time » 28 Апр 2024, 18:41

Здравейте!
На 19.03.2024 година е изтекъл моя двугодишен договор с Виваком за оптичен интернет и Тв.
Първо платих 86 лева за март, за април дойде сметка от 192 лева, която също платих.
Живея в чужбина, не съм оставила пълномощник в София, нямам възможност да пътувам, за да прекратя услугата.
Звънях на Виваком, отговорът е, че договорът е бил с промоционални условия (което не отричам), и единствения вариант е в двумесечен срок да се явя в техен офис, за да заявя преподписване или отказ от услугата, разбира се - лично или чрез пълномощник.
Какво мога да направя, за да защитя правата си, тъй като не желая да заплащам всеки месец огромни суми, за услуга, която реално не използвам? Нямам възможност да пътувам в близките месеци.
Варианти изобщо има ли?
Благодаря!
spring_time
Нов потребител
 
Мнения: 5
Регистриран на: 25 Мар 2024, 22:52

Re: Прекратяване на изтекъл вече договор с Виваком

Мнениеот doondie » 28 Апр 2024, 23:25

Здравейте,

На Ваше място бих им изпратил предизвестие за прекратяване на услугите чрез формуляра за връзка. Ако държат, принтирайте едно предизвестие, подпишете го собственоръчно, сканирайте го (или го снимайте с телефона в режим документ) и им го пратете. Има възможност за прикачване на файл. Очевидно и безспорно е, че такава е Вашата воля, особено ако им пишете от личния си профил на сайта им.

Друг вариант е да си купите сертификат за квалифициран електронен подпис, но за мен това са пари на вятъра.

Разбира се, можете просто да спрете да плащате. Те сами ще прекратят договора, но дотогава ще са се натрупали поне 3 месечни сметки, съответно ще Ви съдят за задължението, ако не го платите. Ако сте им пратили предизвестието по електронен път, тогава ще имате основание да претендирате, че не дължите сумите над тази за месеца на предизвестието. Просто не е нормално да Ви задължават да им ходите на крака. Въпреки това ще имате ненужни допълнителни разходи.

Можете да издадете пълномощно на някого, но най-вероятно ще трябва да се легализира в държавата, в която живеете (в съответното наше консулство), след което да го пратите тук.

Успех! о/
'The best way to predict the future is to invent it!'
Аватар
doondie
Потребител
 
Мнения: 539
Регистриран на: 29 Юли 2017, 17:29
Местоположение: Плевен

Re: Прекратяване на изтекъл вече договор с Виваком

Мнениеот spring_time » 29 Апр 2024, 02:53

Благодаря Ви!
Най-лесно е да спра да плащам, но не искам да имам задължения, с които да вися.
След позвъняване и разговор с оператор ми обясниха, че ако направя отказ от услугата, то следва да върна рутер и кутия (не зная точното наименование). Нямам как физически да пропътувам 10000 км. в едната посока, за да прекратя договор с йезуитски за клиента условия и суми.
До март 2024 година плащах 45 лева.
Ще постъпя така, както ме съветвате, но ще продължа да плащам, вероятно.
Не споменаха нищо за електронен подпис, но звучи като добър вариант, отколкото 190 лева месечно.
Още веднъж - благодаря! И здраве Ви желая!
spring_time
Нов потребител
 
Мнения: 5
Регистриран на: 25 Мар 2024, 22:52

Re: Прекратяване на изтекъл вече договор с Виваком

Мнениеот guest1 » 29 Апр 2024, 08:47

spring_time написа:Най-лесно е да спра да плащам, но ...

това изобщо не е решение!

spring_time написа:След позвъняване и разговор с оператор ми обясниха, че ако направя отказ от услугата, то следва да върна рутер и кутия (не зная точното наименование).

Тази кутия - ако сте ползвали услугите през оптичен кабел - се казва ONT (optical network terminal - терминал за оптична мрежа).
При положение, че всяко нещо може да се оцени в пари - не виждам смисъл от физическо връщане на вече използвано оборудване. Просто ви се казва:
    - рутер - ХХ лева,
    - ONT - YY лева,
    - други - ZZ лева.
    Общо - #едиколкоси лева.

Плащате и приключвате.
Човек винаги може да се държи добре с онези, които са му безразлични.
Оскар Уайлд, „Портретът на Дориан Грей“

Това е само мнение, не сте длъжни да се съобразявате с него.
guest1
Активен потребител
 
Мнения: 2385
Регистриран на: 07 Май 2021, 01:34


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 29 госта


cron