- Дата и час: 07 Дек 2024, 21:16 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
РАЗБИВАНЕТО НА СЛЕДСТВИЕТО?
|
|
47 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
РАЗБИВАНЕТО НА СЛЕДСТВИЕТО?
Имало едно време.....стегната и функционираща следствена структура. Казвам имало, защото вече я няма...
Никой не предполагаше преди около десетина години какви времена ни чакат....
Единния следствен апарат при МВР, под шапката на Главно следствено управление, функционираше перфектно и точно. Започнаха да ни убеждават след "демотратичните" промени че ЕС настоявал, следствието да НЕ Е В МВР - такава била постановката, ако искаме да влезем в заветния ЕС.
Лека - полека успяха да ни убедят. Повярвахме, че трябваше да се преместим. Зад нас беше изграденото с много години, пред нас беше една система която очевидно не познавахме. За отбелязване е, че без много сътресения стана девоенизацията. Останахме в същите кабинети, със същите документи, същите пистолети, същата работа, само че думата "МАГИСТРАТИ" някак си не ни пасваше. Това по мои впечатления. Станахме "първи ченгета измежду юристите", и "първи юристи измежду ченгетата". Протоколите за девоенизация подписахме, защото нямахме избор, пък и никой не ни е питал. Дотогава бяхме офицери от МВР. Занапред ни викаха магистрати. Трудно ми беше да се приема за такъв. Прокурори и съдии ни смятаха за второ качество юристи. И сега е така но тогава не беше "изкристализирало" това положение. Нещата просто не бяха се напаснали. Старите тогава следователи предупреждаваха, какво ще стане. Те просто го виждаха. Имаха страшен опит в тая сфера, бяха хора чието мнение трудно може да обориш, ако въобше помислиш да го правиш. Но нас тогава по - младите техни колеги, учеха с желание и любов. За което съм им благодарен. И Винаги ще съм. За това, че работата не вървеше, че се получи "работно неинтегриране" в съдебната структура, това всички го знаят, няма да го пиша. Думата ми е за друго. Не за самата работа. Писали сме за нея достатъчно. Като се видя, че не можем, не сме и никога няма да бъдем "де факто" част от съдебната система, ръководни "демократични" кадри запяха песента, че изискване на ЕС била разследването да е в МВР. Предпоставка за приемането ни тоест там. Която постановка пък доведе, до последващо цялостно "самовъзпламеняване", на този апарат, разпада му и последните безумни действия по "поканване" в други структури, непредвидимо напускане на кадри, странни и страшни рокади, идване на "време разделно", "конспиративен прокурорско - съдийски подход" към избрани служители на НСС и така.....
Това ясно. В България сме все пак и аз го разбирам. Друго не съм и очаквал. Още по - малко съм очаквал цялото следствие да бъде върнато обратно в МВР. Това е просто невъзможно. Искам в края на краищата да попитам тия които желаят да изкажат мнение -
КОГА НИ ЛЪГАХА??? През 1995 година когато ни убеждаваха да се девоенизираме, щото ЕС искал разследването да не е в МВР???
Иле сега когато разбиват следствената структура, с контра - мотива, че ЕС искал разследването да е в МВР??? И оттука произтичащите нови държавническо -неадекватни решения....
И тъй като вече стана ясно, кой къде ще работи, бихте ли споделили колеги, Вашето мнение за начина, по който се подбраха назначените ни колеги в структурите на т. нар. Съдебна власт....по местата къдета работите Вие, имаше ли коректност някаква, уважение към мненията на ръководителите на ОСС, и така.....в този аспект - да подискутираме темата....
Извинявам се, ако съм отегчил някого......но и мен като оставащ следовател ме вълнува тоя проблем.....и още нещо - тия които оставаме някой да знае ккаво ще става??? Много слухове се чуват, няма да ги изнасям тук, но ако някой знае нещо....
Никой не предполагаше преди около десетина години какви времена ни чакат....
Единния следствен апарат при МВР, под шапката на Главно следствено управление, функционираше перфектно и точно. Започнаха да ни убеждават след "демотратичните" промени че ЕС настоявал, следствието да НЕ Е В МВР - такава била постановката, ако искаме да влезем в заветния ЕС.
Лека - полека успяха да ни убедят. Повярвахме, че трябваше да се преместим. Зад нас беше изграденото с много години, пред нас беше една система която очевидно не познавахме. За отбелязване е, че без много сътресения стана девоенизацията. Останахме в същите кабинети, със същите документи, същите пистолети, същата работа, само че думата "МАГИСТРАТИ" някак си не ни пасваше. Това по мои впечатления. Станахме "първи ченгета измежду юристите", и "първи юристи измежду ченгетата". Протоколите за девоенизация подписахме, защото нямахме избор, пък и никой не ни е питал. Дотогава бяхме офицери от МВР. Занапред ни викаха магистрати. Трудно ми беше да се приема за такъв. Прокурори и съдии ни смятаха за второ качество юристи. И сега е така но тогава не беше "изкристализирало" това положение. Нещата просто не бяха се напаснали. Старите тогава следователи предупреждаваха, какво ще стане. Те просто го виждаха. Имаха страшен опит в тая сфера, бяха хора чието мнение трудно може да обориш, ако въобше помислиш да го правиш. Но нас тогава по - младите техни колеги, учеха с желание и любов. За което съм им благодарен. И Винаги ще съм. За това, че работата не вървеше, че се получи "работно неинтегриране" в съдебната структура, това всички го знаят, няма да го пиша. Думата ми е за друго. Не за самата работа. Писали сме за нея достатъчно. Като се видя, че не можем, не сме и никога няма да бъдем "де факто" част от съдебната система, ръководни "демократични" кадри запяха песента, че изискване на ЕС била разследването да е в МВР. Предпоставка за приемането ни тоест там. Която постановка пък доведе, до последващо цялостно "самовъзпламеняване", на този апарат, разпада му и последните безумни действия по "поканване" в други структури, непредвидимо напускане на кадри, странни и страшни рокади, идване на "време разделно", "конспиративен прокурорско - съдийски подход" към избрани служители на НСС и така.....
Това ясно. В България сме все пак и аз го разбирам. Друго не съм и очаквал. Още по - малко съм очаквал цялото следствие да бъде върнато обратно в МВР. Това е просто невъзможно. Искам в края на краищата да попитам тия които желаят да изкажат мнение -
КОГА НИ ЛЪГАХА??? През 1995 година когато ни убеждаваха да се девоенизираме, щото ЕС искал разследването да не е в МВР???
Иле сега когато разбиват следствената структура, с контра - мотива, че ЕС искал разследването да е в МВР??? И оттука произтичащите нови държавническо -неадекватни решения....
И тъй като вече стана ясно, кой къде ще работи, бихте ли споделили колеги, Вашето мнение за начина, по който се подбраха назначените ни колеги в структурите на т. нар. Съдебна власт....по местата къдета работите Вие, имаше ли коректност някаква, уважение към мненията на ръководителите на ОСС, и така.....в този аспект - да подискутираме темата....
Извинявам се, ако съм отегчил някого......но и мен като оставащ следовател ме вълнува тоя проблем.....и още нещо - тия които оставаме някой да знае ккаво ще става??? Много слухове се чуват, няма да ги изнасям тук, но ако някой знае нещо....
- pisito
- Младши потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 03 Мар 2006, 00:25
Предполагам, че сте в София....... Иначе друго бихте написали. Истината е следната: навсякъде в страната системата работи, но не и в СФ, защото няма хора, а дела БОЛ!!!!!! Колкото до адвокатските НПК, през последните 15 години, че те всичките са такива, а и мен ме устройва. Прдставяте ли си след 9 месеца какво ще стане? Около 30% от сегашния разследващ състав в структурите ще се опитва да се справи с работата и на останалите 70%
А вас какво ще ви "пряват" (тези, които не сте попаднали в "Голямото преселение на следователите") - не знам, но пък изхода е част от шоуто!
А вас какво ще ви "пряват" (тези, които не сте попаднали в "Голямото преселение на следователите") - не знам, но пък изхода е част от шоуто!
...and justice for all!!!
Защо не мога да си сложа аватар?????
Защо не мога да си сложа аватар?????
- winters
- Младши потребител
- Мнения: 75
- Регистриран на: 27 Фев 2006, 09:01
- Местоположение: София
Не колега, не съм от София, но с Вас изцяло съм съгласен. Така си е. Но въпреки това, че не съм от София и при нас има дела, по около двадесет на човек. Разбира се при всеки различно. Но, че е налице шоу и крайният изход е част от шоуто, напълно съм сългасен. Дочуваме, че се гласят отново промени в НПК и то генерални, че ще има връщане на състави, други трансформации и прочее.....неуредията е страхотна!!!! Като гледам какво става чак се плаша......дано да стане добре за страната като цяло, че иначе лошо....
- pisito
- Младши потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 03 Мар 2006, 00:25
Като цяло, важи максимата: "По-добре няма да стане!" - за съжаление. Иначе, познавам колеги с по над 100 - 120 дела на производство, а фрапиращия случай е 250!!!! Дори имаше един момент, в който бях убеден, че нарочно бе въведен моратотирум върху назначаването на нови следователи, въпреки, че дела много - хора малко. Имаше доста престъпления, на които просто трябваше да им изтече давностния срок по чл.81 ал.3 от НК (пример: чл.227б ал.1 и ал.2 НК, преди наказанието да се измени на до 3 години лишаване от свобода). Знам ли.... Но като цяло, системата си работи, но не и в Сф. Истината е че няма хора, а не назначават нови. С други думи - проблема е различен от официално декларирания и естествено, предприетите мерки са от рода на - като има болка в главата, режеш главата.
...and justice for all!!!
Защо не мога да си сложа аватар?????
Защо не мога да си сложа аватар?????
- winters
- Младши потребител
- Мнения: 75
- Регистриран на: 27 Фев 2006, 09:01
- Местоположение: София
Напоследък ни образуваха много дела на производство.....явно да ни запасят занапред.....получавам през ден...:::))) по дело
- pisito
- Младши потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 03 Мар 2006, 00:25
Re: РАЗБИВАНЕТО НА СЛЕДСТВИЕТО?
Много си готин и темата ти е актуална.., но явно другите не ги интересува толкова. Изпаднали са в състояние на ......... , а това не е добре. Да не забравяме все пак, че сме в България и чакаме все някой друг да ни свърши работа, а ние наготово да се възползваме от това, което другите са постигнали. Аз не съм юрист, нито полицай, но това няма значение. Така е във всички области - един работи, а останалите го гледат и чакат края на месеца, за да си получат заплатите по дебитните карти.
- hristova
- Нов потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 09 Мар 2006, 18:10
РАЗБИВАНЕТО НА СЛЕДСТВИЕТО?
[ Стига се сърди!!!! [/quote][/i]
- hristova
- Нов потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 09 Мар 2006, 18:10
pisito, в рамките на шегата - има дело, има и срок - няма дело, няма срок - в тази връзка ВСС препоръчва въвеждането в експлоатация на отоплителни уреди (печки) с твърдо гориво, за чиято употреба по предназначение са необходими подпалки
...and justice for all!!!
Защо не мога да си сложа аватар?????
Защо не мога да си сложа аватар?????
- winters
- Младши потребител
- Мнения: 75
- Регистриран на: 27 Фев 2006, 09:01
- Местоположение: София
Когато едно дело е при прокурор, следовател или дознател - тече опредеен срок, когато не - не тече срок, ето защо - има дело, има и срок, няма дело, няма и срок. След 29 април 2006г., голям брой дела ще се струпат при дознателите. По мое скромно мнение, няма да има практическа възможност да се разследват всички случаи, но пък щом делото е при дознателя - срока си тече... останалото за подпалките, смятам че не е необходимо да го разтълкувам
...and justice for all!!!
Защо не мога да си сложа аватар?????
Защо не мога да си сложа аватар?????
- winters
- Младши потребител
- Мнения: 75
- Регистриран на: 27 Фев 2006, 09:01
- Местоположение: София
отг.
Възхитена съм от Вас, колега. Толкова много болка има в написаното от Вас,както във всяка истина. Вие сте може би един от малкото, които обичат работата си, дори тя да е много тежка и отговорна и това личи от всяка Ваша дума. Всичко ще се подреди някой ден в нашата държава. И на мен ми омръзна да се чувствам като Алиса в Страната на чудесата.
- harmaiani
- Потребител
- Мнения: 194
- Регистриран на: 24 Фев 2006, 17:09
Два нови закона, влезли в сила тези дни, са на път да скарат сериозно управляващите. Новият Наказателно-процесуален кодекс (НПК) и Законът за МВР могат да увредят и привидната хармония вътре в БСП.
Причината е в това, че и НПК, и законът за МВР бяха приети за твърде кратко време и под натиск отвън, въпреки че именно на тях законодателят залагаше да съживят съдебната ни система и най-после да я накарат да заработи не за собствена полза, а за благото на обществото. Най-слабото звено както в НПК, така и в Закона за МВР е дознателският апарат, върху чиито крехки плещи в следващите месеци и години ще се изсипят 97% от делата в страната. Само 2000 дознатели в цялата страна обаче ще могат да разследват джебчийки, печени мошеници, убийци и всякакъв род бандити без тези, които са замислили сериозно да увредят устоите на държавата. Честта за подобен род престъпления се пада на Националната следствена служба, чийто състав се редуцира с всеки изминал ден.
Бройката, която МВР може да обезпечи със заплати, е 2000 дознатели, разкри бившият следовател и настоящ зам.-вътрешен министър Румен Андреев. Досега назначените дознатели са около 1500. Някои от тези хора са преобразували битието си от оперативни работници, което съвсем не е равно на разследващи дознатели. Оперативният работник не се нуждае от правно образование, докато за разследващия то е абсолютно задължително. Слабата подготовка на дознателския апарат ще обърка още повече работата около разследването на делата, но за това се говори на висок глас от управляващите сега, не преди да бъде приет новият НПК. Това идва да покаже, че както НПК, така и другите закони за съдебната власт се правят не за да служат в България, а за да отчетем дейност пред Европейската комисия. Показва и друго - че в пленарна зала цари пълно безхаберие, когато се приемат закони, защото няма персонална вина, ако те се окажат калпави. Няма също така и групова вина, ако трябва да бъдем честни.
Преди десетина дни министърът на вътрешните работи Румен Петков започна голямото вайкане за това, че дознателите във ведомството му няма да могат да се справят със задачите, които им се възлагат. Къде беше Петков обаче, преди да оглави МВР? Ами беше депутат и гласува даже с две ръце за новия НПК. Защо тогава Петков не би тъпана, че тази задача е непосилна за дознателите, тъй като те тепърва трябва да се обучават, а някои от тях дори да следват право, за да поемат делата? Тогава Петков и групата му сипеха огън и жупел срещу стария НПК и разказваха колко лошо е следствието у нас и как добре ще се справят дознателите с делата. Може би настоящият министър не знаеше, че всичките тези хвалебствия ще се обърнат като бумеранг срещу него и ще му дойде до главата именно той да организира работата на дознателите така, че делата да вървят към съдебните зали. Кашата, която мнозинството в парламента забърка с новия НПК, като отряза отраз следователите, сега ще трябва да сърба именно Петков, а не някой друг. Затова министърът иска отсега да се застрахова, че работата ще се затлачи и не само че съдебната система няма да се преустрои на бързи обороти ами и (о, ужас за членството ни в ЕС) тя направо ще се сгромоляса бездиханна. Най-тревожното е, че според закона за МВР не е предвиден бюджет за разследващите, чийто брой ще се увеличава. Защо това е така обаче никой не може да отговори. Което означава, че никой няма да носи отговорност за ниските заплати на дознателите. А да не би някой да е казал, че ще отговаря и за лошия им труд? Този въпрос тепърва ще се прехвърля като горещ картоф от институция на институция и отговорен за ниската разкриваемост на престъпността пак няма да се намери.
Целта на закона за МВР е да преструктурира ведомството, като изчисти всички служби с дублиращи функции и девоенизира ведомството. Второто обаче също няма да стане, защото всички, които досега са под пагон в МВР, запазват старите си заплати и екстри. Като например тази да получават при пенсиониране 20 заплати накуп. Предвижда се да се сменят униформите с нови и сержантите и главните сержанти да се наричат вече полицаи и старши полицаи. Комисари и инспектори ще оглавят различни звена в МВР. Смяната на една фуражка с друга обаче далеч не означава кардинална промяна. Такава в закона не личи. На всичкото отгоре той трудно ще бъде прилаган, тъй като все още няма необходимите нормативни уредби. Именно тези липсващи норми бяха причина да прехвърчат искри между министър Петков и съпартийката му Татяна Дончева преди няколко дни. "Когато ръководството на МВР обяснява дълго и тъжно как не може да направи нещо, трябва да се усъмните дали въобщи има капацитет за мисъл", отсече сърдитата Дончева. Съмненията около "капацитет за мисъл" обаче могат да ни обземат и спрямо госпожата, защото именно тя също гласува закона за МВР, който запазва привилегиите на ужким девоенизираните офицери. В случая тя е поредният депутат, който безочливо измива ръцете си от калпавите закони, които приема Народното събрание. Като се прибави и фактът, че Дончева е юрист, може безочието й да се умножи на квадрат.
Най-вероятно още в първите месеци от прохождането му новият НПК ще бъде прекроен точно от хората, които го приеха с чаши шампанско в ръце. Гузни съвести няма да има, няма и да се признае, че този кодекс, който не върши работа, е глътнал десетки хиляди пари от българския данъкоплатец. Голяма част от които са изразходвани за юридически екскурзии до местата, които в обикновения живот наричаме бели страни.
Какво да добавя:една молба:колеги дознатели,не ме будете посред нощ за произшествията ви с глупави въпроси,имате си началници,или както се казваше в една песен "Колега,не ме занимавай с глупости бе"...А сеира тепърва започва....
Причината е в това, че и НПК, и законът за МВР бяха приети за твърде кратко време и под натиск отвън, въпреки че именно на тях законодателят залагаше да съживят съдебната ни система и най-после да я накарат да заработи не за собствена полза, а за благото на обществото. Най-слабото звено както в НПК, така и в Закона за МВР е дознателският апарат, върху чиито крехки плещи в следващите месеци и години ще се изсипят 97% от делата в страната. Само 2000 дознатели в цялата страна обаче ще могат да разследват джебчийки, печени мошеници, убийци и всякакъв род бандити без тези, които са замислили сериозно да увредят устоите на държавата. Честта за подобен род престъпления се пада на Националната следствена служба, чийто състав се редуцира с всеки изминал ден.
Бройката, която МВР може да обезпечи със заплати, е 2000 дознатели, разкри бившият следовател и настоящ зам.-вътрешен министър Румен Андреев. Досега назначените дознатели са около 1500. Някои от тези хора са преобразували битието си от оперативни работници, което съвсем не е равно на разследващи дознатели. Оперативният работник не се нуждае от правно образование, докато за разследващия то е абсолютно задължително. Слабата подготовка на дознателския апарат ще обърка още повече работата около разследването на делата, но за това се говори на висок глас от управляващите сега, не преди да бъде приет новият НПК. Това идва да покаже, че както НПК, така и другите закони за съдебната власт се правят не за да служат в България, а за да отчетем дейност пред Европейската комисия. Показва и друго - че в пленарна зала цари пълно безхаберие, когато се приемат закони, защото няма персонална вина, ако те се окажат калпави. Няма също така и групова вина, ако трябва да бъдем честни.
Преди десетина дни министърът на вътрешните работи Румен Петков започна голямото вайкане за това, че дознателите във ведомството му няма да могат да се справят със задачите, които им се възлагат. Къде беше Петков обаче, преди да оглави МВР? Ами беше депутат и гласува даже с две ръце за новия НПК. Защо тогава Петков не би тъпана, че тази задача е непосилна за дознателите, тъй като те тепърва трябва да се обучават, а някои от тях дори да следват право, за да поемат делата? Тогава Петков и групата му сипеха огън и жупел срещу стария НПК и разказваха колко лошо е следствието у нас и как добре ще се справят дознателите с делата. Може би настоящият министър не знаеше, че всичките тези хвалебствия ще се обърнат като бумеранг срещу него и ще му дойде до главата именно той да организира работата на дознателите така, че делата да вървят към съдебните зали. Кашата, която мнозинството в парламента забърка с новия НПК, като отряза отраз следователите, сега ще трябва да сърба именно Петков, а не някой друг. Затова министърът иска отсега да се застрахова, че работата ще се затлачи и не само че съдебната система няма да се преустрои на бързи обороти ами и (о, ужас за членството ни в ЕС) тя направо ще се сгромоляса бездиханна. Най-тревожното е, че според закона за МВР не е предвиден бюджет за разследващите, чийто брой ще се увеличава. Защо това е така обаче никой не може да отговори. Което означава, че никой няма да носи отговорност за ниските заплати на дознателите. А да не би някой да е казал, че ще отговаря и за лошия им труд? Този въпрос тепърва ще се прехвърля като горещ картоф от институция на институция и отговорен за ниската разкриваемост на престъпността пак няма да се намери.
Целта на закона за МВР е да преструктурира ведомството, като изчисти всички служби с дублиращи функции и девоенизира ведомството. Второто обаче също няма да стане, защото всички, които досега са под пагон в МВР, запазват старите си заплати и екстри. Като например тази да получават при пенсиониране 20 заплати накуп. Предвижда се да се сменят униформите с нови и сержантите и главните сержанти да се наричат вече полицаи и старши полицаи. Комисари и инспектори ще оглавят различни звена в МВР. Смяната на една фуражка с друга обаче далеч не означава кардинална промяна. Такава в закона не личи. На всичкото отгоре той трудно ще бъде прилаган, тъй като все още няма необходимите нормативни уредби. Именно тези липсващи норми бяха причина да прехвърчат искри между министър Петков и съпартийката му Татяна Дончева преди няколко дни. "Когато ръководството на МВР обяснява дълго и тъжно как не може да направи нещо, трябва да се усъмните дали въобщи има капацитет за мисъл", отсече сърдитата Дончева. Съмненията около "капацитет за мисъл" обаче могат да ни обземат и спрямо госпожата, защото именно тя също гласува закона за МВР, който запазва привилегиите на ужким девоенизираните офицери. В случая тя е поредният депутат, който безочливо измива ръцете си от калпавите закони, които приема Народното събрание. Като се прибави и фактът, че Дончева е юрист, може безочието й да се умножи на квадрат.
Най-вероятно още в първите месеци от прохождането му новият НПК ще бъде прекроен точно от хората, които го приеха с чаши шампанско в ръце. Гузни съвести няма да има, няма и да се признае, че този кодекс, който не върши работа, е глътнал десетки хиляди пари от българския данъкоплатец. Голяма част от които са изразходвани за юридически екскурзии до местата, които в обикновения живот наричаме бели страни.
Какво да добавя:една молба:колеги дознатели,не ме будете посред нощ за произшествията ви с глупави въпроси,имате си началници,или както се казваше в една песен "Колега,не ме занимавай с глупости бе"...А сеира тепърва започва....
- mikele
- Младши потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 02 Май 2006, 20:03
Колега Микеле, погледнете си новия НПК. Докато вие се оплаквате, че ви будят, други по цели нощи обикалят сокаците и не мрънкат, защото си обичат работата. А дежурните прокурори са за това, а и на много места започнаха да ходят и на произшествия, време е да излизате от кабинетите и да бачкате, а по брой сте май повече от дознателите
- dizhel
- Потребител
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21 Яну 2003, 02:02
nie sme prokurori ne backatori, ako se ima za takav da se garbi...
potkrepiam mikele mnogo hubavo e opisal situaciata s nedomisliaeto na upravliavashtite.... triabvat pak reformi
potkrepiam mikele mnogo hubavo e opisal situaciata s nedomisliaeto na upravliavashtite.... triabvat pak reformi
- gavril
- Младши потребител
- Мнения: 72
- Регистриран на: 01 Май 2006, 18:12
Гавриле, предполагам че знаеш за азбуката, наречена "Кирилица" и така любезно измислена от братята Кирил и Методий. А колкото до мнението, знаеш къде да си го завреш.
- dinev
- Потребител
- Мнения: 472
- Регистриран на: 17 Май 2002, 22:59
Здравейте!
Любопитствам, относно съдбата на непреназначените следователи,работещи в малките населени места???
Любопитствам, относно съдбата на непреназначените следователи,работещи в малките населени места???
- kiary
- Нов потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 06 Май 2006, 17:02
Какво да кажа,освен че преди докато имаше работещо следствие работех с колеги професионалисти..сега,меко казано,се налага да работя с аматьори в МВР...Кому беше нужно това?Може ли за 1 привличане на обвиняем дознателя да ме разкарва 3 пъти (защото не бил работел с тези текстове от НК-забележи!) Просто коментарите относно компетентност и юридически познания в случая са излишни!
- advokata
- Младши потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 05 Май 2006, 19:52
Какво да кажа,освен че преди докато имаше работещо следствие работех с колеги професионалисти..сега,меко казано,се налага да работя с аматьори в МВР...Кому беше нужно това?Може ли за 1 привличане на обвиняем дознателя да ме разкарва 3 пъти (защото не бил работел с тези текстове от НК-забележи!) Просто коментарите относно компетентност и юридически познания в случая са излишни!
- advokata
- Младши потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 05 Май 2006, 19:52
47 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта