Страница 1 от 1

Помощ: Проблемна рекламация, как да постъпя?

МнениеПубликувано на: 25 Окт 2006, 10:26
от insaned
Здравейте,

Реших да потърся помощ и при други професионалисти относно моя проблем, искам да благодаря още в началото на всички, който ще помогнат по един или друг начин.

За да ви спестя голямата и широка история, ще публикувам връзка до страницата, в която съм публикувал копие - http://plesio-bg.com/

Положението днес остава същото: за мен лаптопът не е оправен и си стои в сервиза, имат още време да го приведат в „работещ” вид, което ще рече, продаденият допълнително wireless да може да бъде използван (а не само да се размотавам на 2 метра от домашния си рутер) и микрофонът да работи прилично (забележете, не нормално) за да мога да го ползвам (предимно за Скайп). Последният път, когато получих обаждане от Плесио казаха, че не може да бъде поправен wireless-ът, а могат да ми предложат външно решение. За микрофона без надежди (забележете, че според тях той работи според възможностите си). Ако оставим и тези неща настрана, кой може да ми гарантира, че този лаптоп от тук нататък ще работи на 100%. Вече правиха пълна замяна на шасито и както се вижда, това не оправи проблемите ми, което за мен е некачествено обслужване и аз съм недоволен от направената замяна.

Закупеният артикул е на приблизително 4 месеца, гаранцията е 3 години (ако не се лъжа, но има вероятност да бъде и 2, ще проверя). Първите сервизни обслужвания бяха в рамките на 14 дни, последвалите преди по-малко от седмица (няколко месеца се колебаех дали да им се доверя, но все пак съм в правото си да искам работещ компютър и има гаранция за тази цел).

Проведох първоначални консултации с приятел адвокат, като той ме посъветва, че съм в правото си и имам шансове да получа парите си обратно. Също, получих съвет да сезирам КТЗП, преди да заведа евентуално дело.

Ще се радвам да получа и вашето мнение по въпроса, как да постъпя от тук нататък. Ако имате нужда от допълнителна информация, ще се опитам да отговоря в най-кратък срок.

Благодаря и успешен ден!

МнениеПубликувано на: 25 Окт 2006, 16:24
от gosho72
Вашия приятел адвокат Ви е дал точна информация-имате защита по закона за защита на потребителите.послушайте го и няма да сбъркате.

МнениеПубликувано на: 25 Окт 2006, 18:40
от insaned
Благодаря за бързия отговор, ще се радвам, ако успеят да се включат и други хора с опит.

МнениеПубликувано на: 27 Окт 2006, 21:16
от insaned
За всички, които се интересуват от развитието на темата, слагам връзка към дискисията. Последните 2-3 страници за сега са актуалните.

МнениеПубликувано на: 28 Окт 2006, 12:36
от mibora
здравейте, преди няколко месеца имах същия проблем, но с готварска печка.В крайна сметка ни смениха печката с нова, след това и нея върнахме и си доплатихме за друг модел.Поискайте да ви сменят лаптопа с нов или да ви върнат парите, ако откажат, поискайте писмен отказ, като им намекнете, че ви е необходим пред "Комисията за защита на потребителите".С писмения отказ и обяснение на "ходенето ви по мъките" подавате жалба в комисията, ако още преди това не ви върнат парите, защото при нас така се получи-в момента, в който разбраха, че писменият отказ ни е необходим за пред комисията веднага ни смениха печката-преди това ни пращаха на безкрайни гаранции.

Имам подобен проблем

МнениеПубликувано на: 10 Юни 2007, 16:20
от mmzz
Аз също имам проблем с лаптопа, но проблема е че не съм го закупила на мое име, а на фирма, сега се оказва че ЗЗП не ме касае? Обаче в годината на закупуването/м.08.2005/ ме е касаел, а сега новия ЗЗП касае само физ.лица.Какво да правя?Клаузата "заплатената сума да ми бъде възстановена' я има само в ЗЗП, а в ЗЗД я няма?