начало

Отнемането на коли от пияните и дрогираните шофьори стигна и до съда в Люксембург Отнемането на коли от пияните и дрогираните шофьори стигна и до съда в Люксембург

Помощ: Проблемна рекламация, как да постъпя?

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Помощ: Проблемна рекламация, как да постъпя?

Мнениеот insaned » 25 Окт 2006, 10:26

Здравейте,

Реших да потърся помощ и при други професионалисти относно моя проблем, искам да благодаря още в началото на всички, който ще помогнат по един или друг начин.

За да ви спестя голямата и широка история, ще публикувам връзка до страницата, в която съм публикувал копие - http://plesio-bg.com/

Положението днес остава същото: за мен лаптопът не е оправен и си стои в сервиза, имат още време да го приведат в „работещ” вид, което ще рече, продаденият допълнително wireless да може да бъде използван (а не само да се размотавам на 2 метра от домашния си рутер) и микрофонът да работи прилично (забележете, не нормално) за да мога да го ползвам (предимно за Скайп). Последният път, когато получих обаждане от Плесио казаха, че не може да бъде поправен wireless-ът, а могат да ми предложат външно решение. За микрофона без надежди (забележете, че според тях той работи според възможностите си). Ако оставим и тези неща настрана, кой може да ми гарантира, че този лаптоп от тук нататък ще работи на 100%. Вече правиха пълна замяна на шасито и както се вижда, това не оправи проблемите ми, което за мен е некачествено обслужване и аз съм недоволен от направената замяна.

Закупеният артикул е на приблизително 4 месеца, гаранцията е 3 години (ако не се лъжа, но има вероятност да бъде и 2, ще проверя). Първите сервизни обслужвания бяха в рамките на 14 дни, последвалите преди по-малко от седмица (няколко месеца се колебаех дали да им се доверя, но все пак съм в правото си да искам работещ компютър и има гаранция за тази цел).

Проведох първоначални консултации с приятел адвокат, като той ме посъветва, че съм в правото си и имам шансове да получа парите си обратно. Също, получих съвет да сезирам КТЗП, преди да заведа евентуално дело.

Ще се радвам да получа и вашето мнение по въпроса, как да постъпя от тук нататък. Ако имате нужда от допълнителна информация, ще се опитам да отговоря в най-кратък срок.

Благодаря и успешен ден!
insaned
Нов потребител
 
Мнения: 7
Регистриран на: 25 Окт 2006, 10:22

Мнениеот gosho72 » 25 Окт 2006, 16:24

Вашия приятел адвокат Ви е дал точна информация-имате защита по закона за защита на потребителите.послушайте го и няма да сбъркате.
gosho72
Потребител
 
Мнения: 740
Регистриран на: 19 Мар 2006, 00:45
Местоположение: Novi Pazar

Мнениеот insaned » 25 Окт 2006, 18:40

Благодаря за бързия отговор, ще се радвам, ако успеят да се включат и други хора с опит.
insaned
Нов потребител
 
Мнения: 7
Регистриран на: 25 Окт 2006, 10:22

Мнениеот insaned » 27 Окт 2006, 21:16

За всички, които се интересуват от развитието на темата, слагам връзка към дискисията. Последните 2-3 страници за сега са актуалните.
insaned
Нов потребител
 
Мнения: 7
Регистриран на: 25 Окт 2006, 10:22

Мнениеот mibora » 28 Окт 2006, 12:36

здравейте, преди няколко месеца имах същия проблем, но с готварска печка.В крайна сметка ни смениха печката с нова, след това и нея върнахме и си доплатихме за друг модел.Поискайте да ви сменят лаптопа с нов или да ви върнат парите, ако откажат, поискайте писмен отказ, като им намекнете, че ви е необходим пред "Комисията за защита на потребителите".С писмения отказ и обяснение на "ходенето ви по мъките" подавате жалба в комисията, ако още преди това не ви върнат парите, защото при нас така се получи-в момента, в който разбраха, че писменият отказ ни е необходим за пред комисията веднага ни смениха печката-преди това ни пращаха на безкрайни гаранции.
mibora
Потребител
 
Мнения: 126
Регистриран на: 15 Юни 2006, 11:01

Имам подобен проблем

Мнениеот mmzz » 10 Юни 2007, 16:20

Аз също имам проблем с лаптопа, но проблема е че не съм го закупила на мое име, а на фирма, сега се оказва че ЗЗП не ме касае? Обаче в годината на закупуването/м.08.2005/ ме е касаел, а сега новия ЗЗП касае само физ.лица.Какво да правя?Клаузата "заплатената сума да ми бъде възстановена' я има само в ЗЗП, а в ЗЗД я няма?
mmzz
Нов потребител
 
Мнения: 9
Регистриран на: 27 Яну 2006, 22:48


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта


cron