Привет на всички в правния форум! Пиша ви по не особено приятен повод в летните дни и ви моля за съвет по случая...
Преди почти 2 години бях домакиня с 2 деца. Регистрирах се като представител в AVONcosmetics както за да осигурявам козметика за мен и познатите си, така и за да убивам времето. "Продавах" козметика на дистрибуторски цени, не на каталожни, тъй като "клиентките ми" всъщтност бяха (и са) мои приятелки. С казаното дотук исках само да покажа, че мотивацията ми не е била никак меркантилно ориентирана, а по-скоро провокирана от желание да облекча себе си и наи-близките си в закупуването на козметика...
Края на февруари (началото на март) месец се наложи да постъпя в болница за няколко дни. Съпровождащите изследвания и нервното очакване на резултатите не ми дадоха възможност лично да отида и да платя кредита си. Ето защо дадох съответната сума (112лв) на координаторката си (btw представителите на AVON не сключват трудов договор; координаторите, зоналните мениджъри и нагоре по схемата сключват такъв), която трябваше да плати кредита ми. Имах и доверие, тъй като почти година работехме заедно и не съм очаквала подобно развитие на събитията. Седмица след изписването ми от болницата получих известие от AVON, че дължа сумата от 80лв. Опитах се да се свържа с координаторката си, за да изясня проблема. След упорити усилия от моя страна успях да се свържа с нея, а няколко седмици по-късно (отново с много настояване от моя страна) сумата беше погасена. По повода координаторката ми обясни, че имало "грешка в системата" и тя отдавна била превела парите...Някак наубедително звучеше и от този момент нататък за себе си се отказах от AVON. Грубата грешка тук беше, че не отидох лично да деактивирам номера си на представител, от което последваха събитията, поради които ви пиша.
На 11.07.2006г. получих ново известие от AVON, че дължа 49лв. Отново потърсих координаторката си, защтото нямах никакво друго обяснение как се е появил този нов кредит. Не я открих. Обадих се до AVON, откудето ми обясниха, че освен тези пари има пуснати още 2 поръчки на мое има на обща стойност 171лв (+49лв=220лв). Тогава се свързах със зоналната мениджърка, която ми обясни колко се радва на обаждането ми, как "разследвали" случая "Ралица Колева" отдавна и как случаите "никнат като гъби"...С друга "опарена" представителка отидохме до офиса на "Плиска" и се срещнахме със зоналната мениджърка лично, показахме и смс-и от Ралица Колева, в които тя откри и лична клевета и наи-малкото видя с очи измамата...По някакво странно стечение на обстоятелствата Р.Колева, която иначе е неоткриваема се появи пред офиса и беше принудена да подпише декларация, според която се съгласява, че парите ще бъдат издължени от нея (безсрочно; не беше упомената крайна дата). Оказа се, че координаторката Ралица Колева е пускала тези поръчки в AVON с ФАЛШИФИЦИРАН ПОДПИС НА ПЪЛНОМОЩНО, КОЕТО AVON Е ПРИЕМАЛА БЕЗ ДА Е НОТАРИАЛНО ЗАВЕРЕНО. И така вече 4та седмица продължава "разследването" на Ралица Колева, а парите стоят на нашите сметки. Свързах се и с кредиторите Кредитреформ България, които казват, че "топката" е в ръцете на AVON и те са тези, които са длъжни да разреща проблема.
Явно е, че посочената координаторка Ралица Колева е направила финансови злоупотреби на наша сметка. Явно е също така, че AVON приема и работи с ненотариално заверени пълномощни, което е немислимо. Въпросът ми е какво можем да направим ние - няколкото "опарени" представителки, преди кредиторите да започнат да звънят на вратите ни.
П.С.AVON cosmetics работят със стоки на кредит. Ето защо изискат ксерокопие на лична карта. Иска ми се да прекратя отношенията си с тях във възможно наи-кратки срокове, но това не може да стане докато кредита ми не стане нулев. Но също така искам да си гарантирам, че нито AVON, нито вече уволнената координаторка няма да злоупотребят с данните от ксерокопието на личната ми карта. Трябва ли да си издам нова лична карта?
Моля за съвет, защото колкото и нищожна да изглежда сумата, аз не см единичен случай, а и евентуалната злоъпотреба с данните ми ме плаши. Освен това всеки вдига ръце и от AVON единственото, което правят е да ни бламират (дори едва днес успях да се "договоря" за някакви ксерокопия от фактури, фалшифицирани пълномощни и копие от декларацията, която Р.Колева подписа, но не е ясно дали изобщо утре ще ми ги издадат)
- Дата и час: 12 Дек 2024, 18:42 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
AVON cosmetics Bulgaria
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
5 мнения
• Страница 1 от 1
Подайте незабавно жалба в прокуратурата, за да започнат разследване! Тази порочна практика сред координаторите е често срещана не само в София, но и в други градове от страната! Имам позната, която "изгоря" по същия начин във Велико Търново! Основното, което разбрах тогава е, че от АVON гледат единствено собствения си интерес - а именно да получат дължимите суми и не се интересуват от това, дали има извършено престъпление!
Успех!!!
П.П. Не е задължително пълномощното да е нотариално заверено!
Успех!!!
П.П. Не е задължително пълномощното да е нотариално заверено!
Присъдите на съдбата не подлежат на обжалване!!!
В. Коняхин
В. Коняхин
- mishi_83
- Потребител
- Мнения: 738
- Регистриран на: 03 Мар 2005, 13:27
- Местоположение: София
Благодаря за съвета, който ми дадохте! Още днес мисля да се разходя до там. Единственото жалко в цялата история е, че трябва да правя тези непредвидени "разходки" заедно с децата си, които вместо да играят на площадката ще играят в прокуратурата, а за пропиляната отпуска на съпруга си да не говоря... Грозни картинки...
В момента най-важното за мен е да предотвратя бъдеща злоупотреба с данните ми. Едва ли вече натрупаната сума някой ще заплати, но да видим.
Още веднъж сърдечно благодаря! На фона на всички откази за каквото и да е съдействие (от самата координаторка, от AVON, от кредиторите...) бях загубила надежда.
Ще пиша за последвалото развитие на нещата.
И все пак... хубави летни дни на всички!!!
В момента най-важното за мен е да предотвратя бъдеща злоупотреба с данните ми. Едва ли вече натрупаната сума някой ще заплати, но да видим.
Още веднъж сърдечно благодаря! На фона на всички откази за каквото и да е съдействие (от самата координаторка, от AVON, от кредиторите...) бях загубила надежда.
Ще пиша за последвалото развитие на нещата.
И все пак... хубави летни дни на всички!!!
- wrnk
- Нов потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 02 Авг 2006, 17:06
Здравейте! От 7 години съм представител на AVON и изречението Ви: "Иска ми се да прекратя отношенията си с тях във възможно наи-кратки срокове, но това не може да стане докато кредита ми не стане нулев." не е вярно. Първо работех от името на майка ми. Но реших да се откажа. Проблемът беше, че имах върнах продукт, при което както знаете трябва да се пусне още една поръчка, да се изчака да се сторнира сумата и т.н. На мен обаче не ми се чакаше. Не пуснах нищо, въпреки че зоналната и координаторката ми ме убеждаваха. След като не се пуснат няколко поръчки номерът и името на представител автоматично се изтрива и на под същото име след време не може да се работи. След 1 година реших пак да работя за тях. Този път вече под моето име. Не бях платила поръчка за около 100-120 лева. Пратиха ми писмо с което ме уведомиха, че ако не заплатя съответната сума в посочения срок, няма да мога да работя вече за тях. Заплатх сумата. Не пуснах няколко поръчки и името ми е закрито. Така че по-дорбе звъннете в София и говорете с операторите за да Ви закрият името. Има начин. Не е невъзможно. В договорът, който подписвате отначало е посочено, че ако не пуснете 2 последователни поръчки Ви се прекратяват отношенията с AVON. Потърсете този договор. Всеки го подписва като започва работа. Дава се от Координатора. Има и негов подпис и ваш подпис.
- adidaisy
- Нов потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 28 Май 2006, 16:15
Значи по повод на съвета ви да звънна в София... аз съм от София и съответно зоната ми е тук. Относно прекратяването на взаимоотношенията ми с AVON също имате някаква грешка. Изрично ми обясниха, че не могат да блокират номера ми докато кредитните задължения не бъдат изчистени. Не се съмнявам в думите ви, защото във фирми като AVON явно всякакви абсурди са допустими. Днес успях да се сдобия само с 2 от 5 изискани от мен документи: ксерокопия от фалшивите пълномощни (с неверни данни, на които никой не е обърнал внимание) и ксерокопия от формуляра, който се подписва при вземане на кашоните със стока, на които фигурира не моя, а подписа на координаторката. Остава ми да се преборя за останалите 3 ксерокопия (от жалбата, която подадох на 12.07, от декларацията, която коордионаторката подписа и според която се задължава да плати кредитните задължения и не на последно място по значение копието от личната ми карта). Парадокса в цялата ситуация е, че всеки от AVON казва, че това не е от компетенцията му. Когато обаче поискам да разговарям с някого (компетентен)... не ми се посочва дори такова лице. Накрая помолих и за среща с г-н Шестопалов (генералния директор на AVON за България) като се надявах, че поне в неговата компетенция ще е, но и това беше "пропуснато". Едва тогава ми бе посочен служител, който е запознат със случая (случаите), но съответната н-та поредна "директорка" е в 3седмичен отпуск.... и така докато някой не внесе парите. Повярвайте, лудницата е пълна и то не само за моето семейство. Другата представителка дори днес не можа да присъства лично на срещите със зоналната мениджърка Светлана Андреева както и в централния офис с Екатерина Терезова (на които това не беше от компетенцията) просто защотото лекува обострения си гастрит и нерви и постоянно и прилошава. Ето защо нейната майка бе там и както всяка майка в подобна ситуация сериозно заплаши AVON с медийна намеса с изпълнителни и съдебни власти наи-малкото заради здравословните щети нанесени на дъщеря и...
Както казах темата е ... грозна!
Но наистина нямам възможност да си прекратя отношенията с тях, както и останалите представителки. Ако имаше такава, повярвайте ми, нито една от нас нямаше да иска и час повече да остане в каквито и да било отношения с AVON!!!
И последно относно неактивните 2 месеца, които посочвате, това не е така. Номера остава активен докато не се подаде молба при зоналния мениджър, той (тя) не провери кредитния ви баланс и ако наистина се окаже, че не дължите пари, ви деативират номера на представител. Тук проблемът е, че дължим пари, за които и не сме подозирали, тъй като са били пускани поръчки на наше име и нашите номера на представител с фалшиви пълномощни( фалшифицирани подписи както и неверни данни). Парадокс е и че AVON от една страна признават, че има проблем, симулират някакво съдействие, а единственото като резултат е, че парите все още са на наши сметки (сякаш не могат да прехвърлят кредитите на името на злоупотребилата Ралица Колева) и че кредиторите вече започват да разпращат писма по адресите ни...Т.е. вместо да бъдат медиатори помежду ни (представителите и координаторката,натрупала задълженията) ще ни принудят да си търсим правата единично в съда, което никак, ама никак не е коректно от страна на AVON като компания да допуска такива очевадни нередности.
Както казах темата е ... грозна!
Но наистина нямам възможност да си прекратя отношенията с тях, както и останалите представителки. Ако имаше такава, повярвайте ми, нито една от нас нямаше да иска и час повече да остане в каквито и да било отношения с AVON!!!
И последно относно неактивните 2 месеца, които посочвате, това не е така. Номера остава активен докато не се подаде молба при зоналния мениджър, той (тя) не провери кредитния ви баланс и ако наистина се окаже, че не дължите пари, ви деативират номера на представител. Тук проблемът е, че дължим пари, за които и не сме подозирали, тъй като са били пускани поръчки на наше име и нашите номера на представител с фалшиви пълномощни( фалшифицирани подписи както и неверни данни). Парадокс е и че AVON от една страна признават, че има проблем, симулират някакво съдействие, а единственото като резултат е, че парите все още са на наши сметки (сякаш не могат да прехвърлят кредитите на името на злоупотребилата Ралица Колева) и че кредиторите вече започват да разпращат писма по адресите ни...Т.е. вместо да бъдат медиатори помежду ни (представителите и координаторката,натрупала задълженията) ще ни принудят да си търсим правата единично в съда, което никак, ама никак не е коректно от страна на AVON като компания да допуска такива очевадни нередности.
- wrnk
- Нов потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 02 Авг 2006, 17:06
5 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта