Здравейте,
Реших да потърся помощ и при други професионалисти относно моя проблем, искам да благодаря още в началото на всички, който ще помогнат по един или друг начин.
За да ви спестя голямата и широка история, ще публикувам връзка до страницата, в която съм публикувал копие - http://plesio-bg.com/
Положението днес остава същото: за мен лаптопът не е оправен и си стои в сервиза, имат още време да го приведат в „работещ” вид, което ще рече, продаденият допълнително wireless да може да бъде използван (а не само да се размотавам на 2 метра от домашния си рутер) и микрофонът да работи прилично (забележете, не нормално) за да мога да го ползвам (предимно за Скайп). Последният път, когато получих обаждане от Плесио казаха, че не може да бъде поправен wireless-ът, а могат да ми предложат външно решение. За микрофона без надежди (забележете, че според тях той работи според възможностите си). Ако оставим и тези неща настрана, кой може да ми гарантира, че този лаптоп от тук нататък ще работи на 100%. Вече правиха пълна замяна на шасито и както се вижда, това не оправи проблемите ми, което за мен е некачествено обслужване и аз съм недоволен от направената замяна.
Закупеният артикул е на приблизително 4 месеца, гаранцията е 3 години (ако не се лъжа, но има вероятност да бъде и 2, ще проверя). Първите сервизни обслужвания бяха в рамките на 14 дни, последвалите преди по-малко от седмица (няколко месеца се колебаех дали да им се доверя, но все пак съм в правото си да искам работещ компютър и има гаранция за тази цел).
Проведох първоначални консултации с приятел адвокат, като той ме посъветва, че съм в правото си и имам шансове да получа парите си обратно. Също, получих съвет да сезирам КТЗП, преди да заведа евентуално дело.
Ще се радвам да получа и вашето мнение по въпроса, как да постъпя от тук нататък. Ако имате нужда от допълнителна информация, ще се опитам да отговоря в най-кратък срок.
Благодаря и успешен ден!
- Дата и час: 06 Яну 2025, 04:09 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Помощ: Проблемна рекламация, как да постъпя?
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
6 мнения
• Страница 1 от 1
Вашия приятел адвокат Ви е дал точна информация-имате защита по закона за защита на потребителите.послушайте го и няма да сбъркате.
- gosho72
- Потребител
- Мнения: 740
- Регистриран на: 19 Мар 2006, 00:45
- Местоположение: Novi Pazar
За всички, които се интересуват от развитието на темата, слагам връзка към дискисията. Последните 2-3 страници за сега са актуалните.
- insaned
- Нов потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25 Окт 2006, 10:22
здравейте, преди няколко месеца имах същия проблем, но с готварска печка.В крайна сметка ни смениха печката с нова, след това и нея върнахме и си доплатихме за друг модел.Поискайте да ви сменят лаптопа с нов или да ви върнат парите, ако откажат, поискайте писмен отказ, като им намекнете, че ви е необходим пред "Комисията за защита на потребителите".С писмения отказ и обяснение на "ходенето ви по мъките" подавате жалба в комисията, ако още преди това не ви върнат парите, защото при нас така се получи-в момента, в който разбраха, че писменият отказ ни е необходим за пред комисията веднага ни смениха печката-преди това ни пращаха на безкрайни гаранции.
- mibora
- Потребител
- Мнения: 126
- Регистриран на: 15 Юни 2006, 11:01
Имам подобен проблем
Аз също имам проблем с лаптопа, но проблема е че не съм го закупила на мое име, а на фирма, сега се оказва че ЗЗП не ме касае? Обаче в годината на закупуването/м.08.2005/ ме е касаел, а сега новия ЗЗП касае само физ.лица.Какво да правя?Клаузата "заплатената сума да ми бъде възстановена' я има само в ЗЗП, а в ЗЗД я няма?
- mmzz
- Нов потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 27 Яну 2006, 22:48
6 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта